Hoe krijgen we het theater weer vol?

theater-marketing-plan

Provincies snijden flink in cultuur. Jongeren zijn niet meer te bereiken. En hoe kan je in hemelsnaam theater combineren met marketing, dat is toch water en vuur? Als theater moet je tegenwoordig op je eigen benen kunnen staan. Je wordt voor de spreekwoordelijke leeuwen gegooid. Aan het aloude systeem van vraag en aanbod is niet meer te ontsnappen. Valt het doek of worden oude passies nieuw leven ingeblazen?

De frisse digitale wind raast

Online (marketing) heeft de wereld van communicatie op zijn kop gezet. De marketingwereld is gedemocratiseerd. Wij zijn allemaal dagelijks bezig om onszelf te adverteren, de ‘BV Ik’. Echter, de wereld van kunst, cultuur en ambacht heeft pas laat kunnen profiteren van de openheid, van de nieuwe ontwikkeling.

Veel cultuur heeft de transitie geheel niet kunnen maken naar online. Dit vinden wij heel jammer. Wij zien in de digitale wereld namelijk een afspiegeling van de echte wereld.

Marketing is niet het verkopen van je ziel. Het is simpelweg het presenteren van jezelf naar de buitenwereld toe en zorgen dat dit niet te veel kost zodat je nog een brood kan kopen aan het einde van de dag.

Het theater op de kaart zetten met duurzame online marketing

Wij zijn InternetBazen. Wij staan voor duurzame online marketing. Wij leren jouw theater graag kennen, denken met je mee, samen lachen en misschien wel samen huilen. Samen gaan we kijken waar jouw krachten liggen en hoe deze online het beste tot hun recht komen. Natuurlijk beheersen wij ook de online specialisaties zoals Adwords, SEO, etc. maar voor ons zijn dit slechts middelen om een hoger doel te bereiken. Jouw doel.

Wij doen online marketing net even anders. Wij zetten ons graag in voor bedrijven die een duurzame, eerlijke of culturele en kunstzinnige wereld nastreven. Wij zijn gespecialiseerd om juist deze bedrijven of instellingen online zichtbaar te maken.

Hoe krijgen we de theaters weer vol?

Het belangrijkste is om eerst samen te gaan zetten om de essentie van jouw theater te doorgronden. We gaan kijken welke doelgroepen interessant zijn, wat jullie sterke en zwakke punten zijn om vervolgens te kijken hoe we dit naar de online wereld kunnen vertalen. We hebben inmiddels alweer drie jaar ervaring en onze kracht is om de vertaalslag te maken naar de online wereld.

Relaties zijn voor ons belangrijk. Met al onze klanten werken wij al jaren samen. Wij vinden het leuk om ze te zien groeien of veranderen. Wij staan dus voor duurzame online marketing in meerdere opzichten. Wij vinden het altijd leuk om een eerste kennismakingsgepsprek aan te gaan met jouw theater. Dit doen we natuurlijk gewoon gratis. Interesse? Neem dan gewoon eens contact met ons op om een keer groene thee (of koffie) te drinken.

Vraag een Gratis kennismakingsgesprek aan!

    Naam:

    E-mail:

    Theater:

    Telefoonnummer: